|
Data publikacji: 2014-01-13 12:48
|
|
|
Data publikacji: 2014-01-09 10:27
|
|
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie
Dzisiaj rozpoczął się nowy egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie dla uczniów, słuchaczy i uczestników kwalifikacyjnych kursów zawodowych, którzy rozpoczęli naukę po 1 września 2012 r. a także osób przystępujących do egzaminu w trybie eksternistycznym. Egzamin przeprowadzany jest w blisko 80 kwalifikacjach dla ponad 30 000 zdających. Do części pisemnej (w tym zdawanej przy komputerze) zdający przystąpią 10 stycznia, natomiast do części praktycznej od dziś do 28 lutego. [czytaj wiecej ...]
|
Data publikacji: 2014-01-07 11:22
|
|
|
Data publikacji: 2013-12-06 13:19
|
|
Telefon komórkowy jak ściąga. Szkoła zabrania, uczniowie korzystają
Gdy Kamila, uczennica jednego z łódzkich liceów, pisała w ubiegłym tygodniu próbną maturę, jej przyjaciółka Marta pod telefonem czekała na alarmowego SMS-a, by w razie czego pomóc. Przydała się na angielskim, gdy trzeba było napisać oficjalny list. Patryk, też licealista, miał w smartfonie bazę ściąg na zdjęciach. Emil, drugoklasista w LO, ściąga z internetu niemal na każdym sprawdzianie, głównie z historii i WOS-u, bo tych przedmiotów nie będzie zdawał na maturze. [czytaj wiecej ...]
|
Data publikacji: 2013-12-06 10:49
|
|
|
Data publikacji: 2013-12-03 12:25
|
|
Ruszyła kolejna edycja kampanii społecznej "Świadomie wybieram przyszłość"
Portal e-doradztwa zawodowego KluczDoKariery.pl w dniach od 1 listopad 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r. organizuje II ogólnopolską edycję kampanii "Świadomie Wybieram Przyszłość" skierowaną do uczniów i nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski. Jej celem jest pokazanie młodzieży, iż posiadają pewne typy osobowości zawodowej i mogą sami kształtować własną ścieżkę kariery zgodną z ich osobistymi preferencjami i predyspozycjami zawodowymi. [czytaj wiecej ...]
|
Data publikacji: 2013-12-03 08:20
|
|
|
Data publikacji: 2013-11-26 15:28
|
|
|
Data publikacji: 2013-11-26 15:15
|
|
|
Data publikacji: 2013-11-26 15:08
|
|
|